Yasak Elma
Yasak Elma
Yasak Elma

Ender’in ve Yıldız’ın ortadan kaybolmasıyla meydan tamamen Şahika’ya kalmıştır. Şahika
gelecekle ilgili planlarını ilmek ilmek dokurken, Halit’i ve çocuklarını avucunun içine almış,
Halit’le evlilik hazırlıkları içindedir.
Yıldız hamiledir ve bebeğine bir zarar gelmemesi için hamilelik dönemini herkesten uzakta bir
köyde geçirmektedir. Bebeğini sağlıkla dünyaya getirmek ve bütün kötülüklerden uzak
durmak tek amacıdır. Yıldız’ın aldığı radikal karar, bir gece kapısının çalmasıyla değişir.
Ender geçirdiği kaza sonrası uzun süre felç kalmış, zamanını azimle iyileşmeye ve ona zarar
veren düşmanından intikam almaya adamıştır. Karşısındaki düşmanın gücüyle tek başına baş
edemeyeceğini anladığından, kendine gelir gelmez Yıldız’ın yanına gider.
Ender başına gelenleri Yıldız’a anlatır ve bir zamanların en büyük iki düşmanı, Şahika ve
arkasındaki güce karşı iş birliği kararı verirler.

Yasak Elma 97. Bölüm Özeti
40:10
Yasak Elma 99. Bölüm
2:05:13

Yasak Elma 99. Bölüm

יום לפני

תגובות
  1. Merve Ciloglu

    Merve Ciloglu2 שעות לפני

    Dizi sürekli tekrarla düşüyor. Hep aynı şeyler.

  2. arife arife

    arife arife2 שעות לפני

    enyil sahnelerini ozledik yaa

  3. Hazar Motan

    Hazar Motan2 שעות לפני

    Çok güldüm iyki varsınız Yaa💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗😊😊😊😊😊

  4. Game Game

    Game Game2 שעות לפני

    Sanırım bugün dünya fragmanlar günü falan kaç tane dizi bugün 1. ya da 2. fragmanı vermiş.

  5. Elif Büyükyıldız

    Elif Büyükyıldız2 שעות לפני

    Uu akrep severizz🦂

  6. Sezer Keloğlan

    Sezer Keloğlan2 שעות לפני

    Everybody : Yarım akıllı Zehra Zehra : Bu ev benim anladın mı

  7. KEMANRUHU

    KEMANRUHU2 שעות לפני

    Ender bu lafları nerden buluyor ya. Hazırlanıp mı geliyor

  8. Moonlight

    Moonlight2 שעות לפני

    Ğ

  9. Adil Gurbanov

    Adil Gurbanov2 שעות לפני

    Sen kiminle dans etdigini saniyorsun Cansu yillarin entrika ustadi Enderle asik atacaginimi saniyorsun.Ender seni bitirsinde gor

  10. Hazar Motan

    Hazar Motan2 שעות לפני

    Canimm yildizimmm😊😊😊😊😊

  11. nrg nrg

    nrg nrg2 שעות לפני

    Senarist her kombinasyonu deniyor

  12. İklima Eylul

    İklima Eylul2 שעות לפני

    Ve değişmeyen tek şey yıldızın her zaman üzülmesi.😔

  13. Hazar Motan

    Hazar Motan2 שעות לפני

    Bekliyorum Canlar 😊

  14. Ahmet Yildiz

    Ahmet Yildiz2 שעות לפני

    Yildiz çok kötü giyiniyor kadın güzel giydirdi kaynanaya bak sen her eve lazim

  15. elif tknmz

    elif tknmz2 שעות לפני

    Agaa NOLUYORUZ AGAAAAA

  16. Zuhal Muti

    Zuhal Muti2 שעות לפני

    Mert efendi öyle tokatlanmaz böyle tokatlanır ne iyi oldu ama

  17. Rumeysa Karacay

    Rumeysa Karacay3 שעות לפני

    Galiba cagatya sirkete gelmis

  18. Ahmet Yildiz

    Ahmet Yildiz3 שעות לפני

    Şu dizideki kadınları giydirene sesleniyorum biraz edep ya kadınların heryeri dışarda biraz da pantolun giydiron yıldıza sahikaya

  19. Tuncay Tunç

    Tuncay Tunç3 שעות לפני

    Film ne guzeldi eskiden beeee. Ne nerde kim kimle biliyorduk ama simdi dallas evine döndü. Ve bunun adini saçma sapanlık koydum.

  20. Nesibe Kaya

    Nesibe Kaya3 שעות לפני

    TRENDLERE GİRMESİ İÇİN EMOJİSİZ BÜYÜK HARLERLE YORUM YAPIN

  21. Neslihan Şahin

    Neslihan Şahin3 שעות לפני

    Alihan zeynepi cok ozledim yaaa♥♥♥♥♥

  22. Zuhal Muti

    Zuhal Muti3 שעות לפני

    Su cansuya bir gıcık olan ben degilim heralde geldigi gibi diziden ciksa sevinirim cins

  23. Neslihan Şahin

    Neslihan Şahin3 שעות לפני

    Budu dizi mukemmel ilerliyoooo

  24. Rumeysa Karacay

    Rumeysa Karacay3 שעות לפני

    FILMI FINAL YAPMIYIN

  25. İlker Yenimahalle

    İlker Yenimahalle3 שעות לפני

    OLMUŞ

  26. İlker Yenimahalle

    İlker Yenimahalle3 שעות לפני

    EFSO

  27. İlker Yenimahalle

    İlker Yenimahalle3 שעות לפני

    MÜKKEMEL

  28. büşra eyüpoğlu

    büşra eyüpoğlu3 שעות לפני

    Halit de denize düşüp endere sarılmıştı sonra öldü...

  29. Neslihan Adar

    Neslihan Adar3 שעות לפני

    Ajsjjsjsjsjs yıldız saldır kızım cansuya

  30. boş kanall

    boş kanall3 שעות לפני

    Uuuuu bizi şaşırıyorsunuz 1 günde 2 fragman!!!! 100. Bölüm şerefine ;)

  31. fenlgskızı

    fenlgskızı3 שעות לפני

    Senarist: bana inanmamanızı söylemiştim

  32. Isa Durmus

    Isa Durmus3 שעות לפני

    yeni lila hiç yakışmamış

  33. Bahijah Zirez

    Bahijah Zirez3 שעות לפני

    Megustaria ver esta bella serie en español o en idioma arabe por favor gracias

  34. Burcu bahar

    Burcu bahar3 שעות לפני

    Mert çıkmayacak galiba diziden

  35. Özlem de

    Özlem de3 שעות לפני

    Harika Harika Harika Harika ötedi bir Fragman ..tebrikler 👏👏👏👏👏👏

  36. Everytime

    Everytime3 שעות לפני

    Admin hızini aldi duramıyor yarın 3.fragmanda gelirse şaşmam

  37. İdris Koçovalı

    İdris Koçovalı3 שעות לפני

    Akrep vs yılan

  38. Dreams Dreams

    Dreams Dreams3 שעות לפני

    Bi şeyi merak ediyorum oda bizim ssenaristin geçmişini

  39. Berfin Gürbüz

    Berfin Gürbüz3 שעות לפני

    Cansunun iyi bir dayağı hakedecegini düşünüyorum ve bu dayagida yildiz atacak tabi☝️☝️

  40. DERS_. GÜZELIĞI

    DERS_. GÜZELIĞI3 שעות לפני

    Kağan bozuk savaş çıya dön diyenler

  41. deniz yıldırım

    deniz yıldırım3 שעות לפני

    Koskoca 100 bölüm devirdik aslında tüm sezonlarin özeti ilk bölümde verilmiş zaten 04:09

  42. yuoop noke

    yuoop noke3 שעות לפני

    Zehra Mertin elinden hisseleri alsa o günü sabırsızlıkla bekliyorum.1+👇

  43. deniz yıldırım

    deniz yıldırım3 שעות לפני

    İlk bölümden 100. Bölüme kadar değişmeyen tek şey 04:09

  44. FRREFİRE Muhammed

    FRREFİRE Muhammed3 שעות לפני

    Ya bari kerim geri gelse ya Çağatay kendini kaptiramyor kerim çok iyi mert kerimi hapisten çıkarsa of be efsane olur

  45. deniz gül

    deniz gül3 שעות לפני

    ender benimde burcum akrep

  46. Biros Arslan

    Biros Arslan3 שעות לפני

    LAN YİNE AĞZIM AÇIK KALDI😲😂

  47. Ceylin Avcıoğlu

    Ceylin Avcıoğlu3 שעות לפני

    100.bölümde final olmuyor, işte bu çok iyi oldu. Ben bir zamanlar bir çizgi film izlerdim, ama şimdi kaldırıldı ve tekrar yayın hayatına başlarsa sevinçten havalara uçarım 😆😆😆😆😆😆😆😆

  48. Biddeu E

    Biddeu E3 שעות לפני

    Vazgectim bayildim ikinci fragmandan sonra

  49. Shady Shady

    Shady Shady3 שעות לפני

    En sevdiğim Dizi den soğutular beni.

  50. gözde

    gözde3 שעות לפני

    Endo nun güzelliği👌👌👌

  51. Yiğithan Yiğit

    Yiğithan Yiğit3 שעות לפני

    1. Fragman çok boş olduğu için 2. Fragmanı koymuşlar (bence)

  52. unicorn kafa

    unicorn kafa3 שעות לפני

    Yıldız Çağtayı boşayıp Cansu'nun saçını yolar vallahı Cansu helvan neyli olsun?

  53. asaf denizoğlu

    asaf denizoğlu3 שעות לפני

    Gerçekten senarist sınırları zorluyor ben böyle bir dizi görmedim 😂💯👍

  54. Nihat Nəsibzadə

    Nihat Nəsibzadə3 שעות לפני

    HASANALİYNEN ENDER BİR OLUCAKLAR ŞAHİKAYA KARŞI

  55. Serra 788

    Serra 7883 שעות לפני

    Allah aşkına Yıldız şu Cansu nun saçına yapissin bizde kurtulalim oda

  56. Tolga A

    Tolga A3 שעות לפני

    Bu dizide kimin oynunu takip edeceğime şaşırdım

  57. zeynep ç

    zeynep ç3 שעות לפני

    Çocuğu mu varmış mert in

  58. Mery 70

    Mery 703 שעות לפני

    Ya yildiz da artik entrikalarin icinde olsun

  59. Dreams Dreams

    Dreams Dreams3 שעות לפני

    Nolar elə bir şey olsun ki bu Mərtin nəyi var çıxsın əlindən

  60. Dicle Süer

    Dicle Süer3 שעות לפני

    Bu dizinin bagımlısı oldumya 💓🙋🏻‍♀️🙆🏼‍♀️

  61. Anje Lee

    Anje Lee3 שעות לפני

    Şahikanın verdiği poza bakın ndjd Şahika sen kraliçesin

  62. Ebru Ebru

    Ebru Ebru3 שעות לפני

    Sen misin kocamı ayartan diye gelsin bir saç koparma şov lol

  63. Ebru Ebru

    Ebru Ebru3 שעות לפני

    Bu bölüm Yıldız’ın o fotoğrafı görmesiyle biter bence orda biter

  64. Özgürcan Dilci

    Özgürcan Dilci3 שעות לפני

    Şahika enderi hafifa alma derim

  65. Handan Cnk

    Handan Cnk3 שעות לפני

    Ööfff bi adam akıllı dost olamadılar hangisi yükselse diğerini eziyor.. Aynı sofraya oturdunuz siz hiç mi hatrı yok yani bu nedir 😒😒

  66. Taner Çakmak

    Taner Çakmak3 שעות לפני

    Hercaiden sonra yine bi fragmandan hiç bişey anlamadım

  67. Fadime Özdemir

    Fadime Özdemir3 שעות לפני

    Esenler otogarına gönderilmiş turşu bidonuyum demek ne ya bu caner bır alem 🤣🤣🤣🤣🤣😂

  68. melek özel

    melek özel3 שעות לפני

    Sırf cansunun ekrandaki ağlamaklı tipini gördüm geldim belki Yıldız saçını başını yolmuştur diye. 😏😅😂😂

  69. Betül X

    Betül X3 שעות לפני

    Her şeyi geçtim de asil falan diyoruz ama dizideki en dönek insan Ender. Net .

  70. ulya cc

    ulya cc3 שעות לפני

    Canerrrr sana helal olsun soz sarrafi ....her diline gelen cok menali fikirler ...Guldure biliyorsan eger doqusdan aktorsunnn 🙏🏻🇦🇿

  71. Ne Bi

    Ne Bi3 שעות לפני

    😂🌝

  72. Üzümlü Islak Kek

    Üzümlü Islak Kek3 שעות לפני

    Kadın erkekten ustunse o ılışkıde denge olmazmış... boş yapmayın ya bı ılışkıde dengeyı saglayan guven sevgı ve sadakattır ve ayrıca kımse kımseden ustun degıldır herkes esıttır ve ve ve ve ve dıyelım kı cok gormuş geçırmış daha ustun oluyosa bıle kadının daha ustun olması neden sorun yaratıyo kı

  73. serranur sevil 777

    serranur sevil 7773 שעות לפני

    Yıldızla Mertin evlenebilme ihtimali gençler ne dersiniz

  74. Umutt Badem

    Umutt Badem3 שעות לפני

    Senariste sesleniyorum parti kur oy verelim sende bu akıl varken dünyayı ele geçiririz

  75. melek özel

    melek özel3 שעות לפני

    Senarist: dur ben bir dizideki dostları düşman,düşmanları dost yapayım da herkes şaşırsın Seyirciler:biz alıştık zaten.😏😏

  76. Plus Yemek Tarifleri

    Plus Yemek Tarifleri3 שעות לפני

    Uffff saçmalıklarinizdan gına geldi, madem sahikaya düşman kesilecen ne b....k yemeye yardım ettin ettin Ender😡😠😡😠 hep aynı kısır döngü, hep aynı döneklik.

  77. Can

    Can3 שעות לפני

    Stratejik bir akrep jsjxndjwjsjdjidide